Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2013 10:50 - Вятърът
Автор: iren5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1675 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Разказ ли? Аз не мога да пиша хубаво. Умея да рисувам. Но ще ви разкажа, въпреки че сигурно ще прилича повече на мотивационно писмо отколкото на разказ.
Отдавна беше. Преди години. Бях млада...Много млада... Влюбих се. Не в кой да е, а във Вятъра. Мислите, че се шегувам? Нееее. Влюбих се в него - див, непокорен и най-вече – СВОБОДЕН. А в същото време – мъдър някак ми се струваше. Идваше, погалваше ме, успокояваше ме и... после отлиташе – незнайно къде.И незнайно при кой... А аз оставах с мечтата да полетим заедно. Там при птиците. Малко хора знаеха за това. Ами... как да ви кажа...? Аз – момиче , той – Вятър ... На който съм казала все ми е отвръщал, че това , което искам е налудничаво. За това и не го споделях често. Исках да пристана на Вятъра. Даже стих написах, въпреки, че не умея да пиша. / в последствие разбрах, че никак не съм уникална...какви поетеси за Вятъра стихове са писали.../ А той пък взе , че ми отговори.
Какво отговори? Ами... каза ми, че не съм готова. Каза ми, да се науча първо да ходя по земята без да са препъвам, без да ме е страх. Говореше ми за това, че за да летя, трябва първо себе си да разбера... И да следвам сърцето си.
image
И беше прав. Не летях, но хвърчах...някъде из облаците. Тогава...
Сега? Мина време. Омъжих се. Прекрасен съпруг – земен, не хвърчи в облаците. Родих три дъщери. Заземих се. Научих се да вървя стабилно по-земята. Научих струва ми се и дъщерите на това /въпреки, че се опитвах да им дам и криле/. Не ме е страх. Разбрах, че всичко , което ни се случва е за наше добро - или подарък от Съдбата, или урок. Затова се научих да и благодаря ! Научих се, да следвам сърцето си... А там в сърцето освен близките ми, все още е и Вятърът, на който искам да се отдам ... поне веднъж. Да се оставя в ръцете му доверчиво и да гледам от високо Земята. Да ми разкаже за себе си, да ми покаже живота си. Да съм там една от многото птици. Мисля.../не ми се смейте/ но-о-о-о струва ми се, че има дори и какво да ми каже... И-и-и-и... че ме чака...
А после? Е-е-е-е-е, после... всеки по пътя си. Аз - омъжена жена, с деца, дето с внуци скоро може да ме зарадват. А той? Той - Вятър . Така че после всеки ще тръгне по пътя си отново и само прекрасният спомен от сливането ни ще остане... Спомен, който ще се възражда всеки път, когато той – Вятърът отново разроши косата ми.
Или пък... знае ли човек какво е решила Съдбата? Може пък да почна летя по-често с него.
Е, това е. Разказах ви. Ще ме заведете при него, нали? А пък аз обещавам когато това се случи, да опиша преживяването в разказ.Истински. Въпреки, че не умея добре да пиша.[/b]
image

П.П. С този разказ участвам в един конкурс. В конкурса участва разказа, ноооо не е чак толкова "литературен" струва ми се... Наградата е екстремно преживяване, полет... На който разказа ми му харесва , може да ме подкрепи тук http://www.skyvision.bg/index.php?mStatement=dynamic&mName=contest&playerId=58&type=story
ааааа, ако на някой му се лети - може да напише и да изпрати. :) БЛАГОДАРЯ ВИ!!!


Тагове:   небе,   конкурс,   разказ,   земя,   вятър,   любов,


Гласувай:
4



1. stela50 - Хубав разказ ... харесва ми
07.10.2013 19:01
и ще дам своята подкрепа...
Поздрави !
цитирай
2. iren5 - Благодаря, Стела!
07.10.2013 20:08
stela50 написа:
и ще дам своята подкрепа...
Поздрави !

Всяка подкрепа ми е важна...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iren5
Категория: Изкуство
Прочетен: 387631
Постинги: 137
Коментари: 460
Гласове: 1194
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031