Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2014 13:53 - Неизпратени писма - Добре дошъл в храма на Душата ми...7
Автор: iren5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1695 Коментари: 0 Гласове:
1



Неизпратени писма - 

Добре дошъл в храма на Душата ми... 7



"Добре дошъл в храма на душата ми!
Огледай се, ослушай се
И ако пожелаеш – влез!"
Оля Александрова

Здравей...

Това, че не получаваш писма не означава, че не ти пиша... Защо пиша ли? Пиша, защото разбрах, че споделянето на мислите е смелост... защото искам да бъде наясно със себе си, с чувствата си, с умението да ги споделям...

Пиша за себе си и за тези, които между редовете, ще прочетат, кое ме прави жива... между редовете ще намерят и това, което ме прави щастлива...
Пиша, а тишината виси във въздуха... Кой ще я наруши? Ако искаш наруши я... прочети Душата ми...


Бавно чети... не бързай... има време... Вярвам, че Съдбата достатъчно дни ще ни отреди.


Любов е основната дума в писмата, а останалите... тях пуснах като разпилени глухарчета. Оставих Вятърът да ги подреди...


Ако Морето владее чувствата ми, то Вятърът мислите ми обладава...


И знам, че само ако напълно му се доверя, тогава всичкият страх от мен се изпарява...


И политам с птичките към облаците... към звездите...А той Вятърът ми шепне – „Не бой се” и ми гали косите...
Прочети ме... седем писма за теб съм написала...Седем – число библейско „божият печат”.


Всяко с любов съм орисала.. „Обичам те!” – ти казвам със тях пред целият Свят!
image  


Тагове:   море,   писмо,   душа,   вятър,   любов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iren5
Категория: Изкуство
Прочетен: 388677
Постинги: 137
Коментари: 460
Гласове: 1194
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930