Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2012 18:40 - Lubov_pod_rakovina@mail.bg
Автор: iren5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1438 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 15.11.2012 09:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Lubov_pod_rakovina@mail.bg
или преведено на български
Раковинната поща на Бог Нептун - част 1


image Привлича ме брега... И сякаш с някой имам среща...
Вълните тихо шепнат – Там е Той...
Сега заспивам... може във съня си да Го срещна
И да му кажа – Тази нощ при мен постой...

А август свършва вече ...Идва есен...
Навява мъничко тъга...
Чух птичи крясък ...морска песен...
Една прегръдка силна ...Небеса!!!



image

Лист взимам ... да Му пиша...
Започвам... дума, две...сега са пет...
Опитвам ...ала сякаш сричам...
Как искам Той да драсне някой ред...

Измислен диалог това е, зная
Само Вятърът със мене е сега ...
Измъкна от ръката ми листа накрая
за да го гоня по брега.

Iren


image  Септември започна… и както винаги е топъл!
Вярно - лятото знойно, тежко и горещо бе…
Отгде ли мисълта довя ми този носталгичен вопъл…
Може би емоции… Е! Като на всяко море.

Пристъпвам унило по залез край брега
и тъга в главата ми все се върти ли, въртиии…
Отпъждам я нервно, махвайки с ръка.
… поглеждам! А до мен бездомно куче върви.

Няма по плажа ни млади, ни стари, ни туристи.
Няма кокал, подхвърлен до моста въжен.
И двамата с псето го даваме уж оптимисти
нооо… кой от кой сме май от тъжен по-тъжен.

image
Камък на брега стои особен - четвъртит.
Със подписи безброй от всичките страни.
Странен - и сякаш с любов навътре пропит…
напомня ми, защо ли, за слънчевите дни.

Я! Нещо върху него нервно шуморли
Виж ти! Лист хартиен - затиснат с раковина…
Фрр - Фрр… от вятъра морски трепти ли, трепти.
Ха! Писано има… Да! На другата му половина.

Мдаа… Вече го чета. Такааа… Опит за стих.
Има идея във него, но пък няма и цял ред…
Сякаш обаче копнеж се усеща - нежен и тих.
Хмм! Топло звучи… И то само в думи пет!?

image

Иии… аз реших да отвърна с нещо като куплет.
Но написах само: „Обичам те, която и да си”
Еее! Съюзът е един в повече! Но думите са пет.
И е кратко! Но от мъка все някой може да спаси!

Листа върнах на камъка - под раковината обратно.
Знам ли? Може пък да поиска и да ми отговори.
Ако на моето: ”Обичам те!” - ДВАМА е общото му кратно,
да ми пише точно Тя - и възможно даже ми се стори.

Rygit

image

Следва продължение...
Линк втора част http://iren5.blog.bg/izkustvo/2012/11/15/.1020527


Тагове:   море,   бряг,   любов,   раковина,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - прекрасни стихове...
14.11.2012 20:21
красиво поднесени...
наслада за душата... поздравявам те, Ирен...
от сърце...
цитирай
2. iren5 - Благодаря ти!
14.11.2012 20:30
mariniki написа:
красиво поднесени...
наслада за душата... поздравявам те, Ирен...
от сърце...

Авторите са двама този път... опит за някакво общо творчество.И ...следва продължение...
цитирай
3. didoignatov - Ирка, твоето ме грабна.
15.11.2012 09:12
Сега заспивам... може във съня си да Го срещна...

Много е хубаво.
цитирай
4. iren5 - Дидо...
15.11.2012 09:19
didoignatov написа:
Сега заспивам... може във съня си да Го срещна...

Много е хубаво.

По естествено е да те грабнат ....думите и мислите на някоя жена...
А "мъжката" партия...може би жени ще кажат за нея подобни слова. :-Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iren5
Категория: Изкуство
Прочетен: 387693
Постинги: 137
Коментари: 460
Гласове: 1194
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031