Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2012 23:07 - Музата ми си взе отпуска...
Автор: iren5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1977 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 06.04.2012 22:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       И днес, както всяка сутрин включих компютъра, за да мога докато си пия кафето да проверя съобщенията си в мрежата. Влизам в Блог.бг  и първото , което чета е  -

 

Музата ми, преди дни поиска отпуска.

Няма как, ще трябва да я пусна.

Като причина изтъкна Великите пости,

била понапълняла, изглеждала отпусната

 

 

Ще ходи на фитнес, в гората ще тича,

ще хапва салати и лека храна,

на Анджелина Джоли иска да заприлича

и да свали десетина кила 

 Дааа, - казах си – колега, и ти си го закъсал като мен.  Тя и моята муза поиска преди дни отпуска. Пуснах я , как да я задържа? Ми то муза, можеш ли да я вържеш , а и я ... разбирам , близо година е неотлъчно  до  мен и шепти ли, шепти... То за това съм продуктивна в римите, че не е спряла да ги реди. Ама струват ли или не... това е друг въпрос. Стихосбирка май няма  издадем , известна няма да стана , ама на, изливам си душата в Нета. И ми е добре. Някои дори харесват писанията ми.

Всъщност като се замисля,  аз май не Муза имам , а Муз. Защо си мисля така ли? Как да ви обясня - кръжи наоколо, понякога се закача с мен, а друг пък , когато съм тъжна, сякаш ме гушва  и ми шепне – „спокойно всичко ще е наред...” А понякога ме „чеше” по главата. Смешно ви е  и се чудите как  ме „чеше” по главата ли ?Нали ги знаете онези „чесалки”, с които ако сам я използваш  се почесваш, но ако някой друг я хване – настръхваш. Е, от него настръхвам, цялата понякога.

 И толкова стихчета за любовта съм написала... То не беше "Целуни ме...", "Докосни ме..." не няма начин – моята Муза, всъщност е Муз. Сигурна съм вече в това. Та преди няколко дена ми прошепна, че има нужда от почивка.  „Доообре!” – казвам му  – „Така да бъде!”.  Ама малко ме жегна, че е тръгнал да почива без мен.

Първо си помислих, че  трябва да ревнувам. Ами да, Муз на почивка без поетесата ... Ами с кой ще  е тогава? Може би с някоя Муза. Леле колега, леле Дидо... Представи си , че твоята Муза и моят Муз сега почиват заедно? Е сега я загазихме с теб...

Замисля ли се обаче се сещам, че най-хубавите неща, които съм писала са били котато или съм била нещастна или много щастлива. И какъв е изводът? Че почна ли да го ревнувам ще ме усети и ще се появи веднага. Да хване емоцията в стихче и свърши му почивката Значи не бива. Няма да ревнувам. Нито пък ще страдам. Нито ще ми кърви сърцето. Няма. Нека си почине добре.

Следващата мисъл, която ми мина , защо не почиваме заедно.  Сигурно щяхме да си прекараме много добре....Помислих, помислих...ами да, не може. Как ще почиваме заедно нали пак ще вземе пак да ми шепти в  ухото , примерно -

 

Утро... Вървя по поляна,

 

от слънце обляна...

 

Гората да вляза ме кани –

дървета от слънце огряни...

 

Не ,не явно така не става.

Питате дали ми  ми липсва? Малко. Ама то е като да ти липсва гората, морето,земята ...Обичаш ги, грижиш се за тях, радваш им се...сякаш обичта ти е споделена. И си щастлива. Затова  ми е добре така – спокойна. Без да ревнувам, без да се съмнявам, без да се притеснявам. И знам,  сигурна съм,  че дори през отпуската пак се върти наоколо. Така, за да  знае дали съм добре, че  нали ако съм тъжна да напишем нещо хубаво, да не изпуснем момента. Може   като се върне , да се развълнувам ...много...? И да напиша нещо хубаво? За него, моят Муз?   Може би...може би...

А сега ? Ами сега сме в творческа отпуска и двамата. Но знам, че някоя сутрин ще стана , ще включа компютъра да си прегледам съобщенията  и там из между тях ще видя нещо, за което ще ми се прииска отново да кажа – „Днес деня ми бе вдъхновен от някой, на който се възхищавам и на който искам да приличам...”  И това  ще е моят Муз ... или  Муза.

Тогава  ще успея да ви напиша нещо хубаво. Или да ви нарисувам ... Няма значение, важното е , че ще имам вдъхновение отново. А сега – довиждане, защото уж е почивка този Муз, ама пак е наоколо. Поема не ми шепне , но... ами. ..„чешеме” отново  по главата и аз настръхвам... хихихи ...и ме гъделичка...

imageimageimageimageimage
image

П.П. Куплетите за Музата са включени със съгласието на автора им Дидо Игнатов, за което му благодаря.





Тагове:   отпуска,   муза,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Мно-о-о-о-го е готино...
06.04.2012 09:10
и свежо и младежко и... Направо можеш да ползваш и други мои неща, без да ме питаш :* А ако твоя Муз и моята Муза са някъде заедно, сигурно си прекарват страхотно!!!
цитирай
2. stela50 - Хареса ми ... усмихна ми деня ...
06.04.2012 09:35
Много свежо наистина ,умно , закачливо ,
леко иронично ... Страхотно !
Поздравления , Ирен !
цитирай
3. mariniki - усмихна и мене... наистина се е получило чудесно...
06.04.2012 09:55
със свежо чувство за хумор... с ласкава усмивка за теб...
късметлийски ден ти пожелавам...най-сърдечно..
цитирай
4. iren5 - и свежо и младежко и. . . Направо м...
06.04.2012 21:58
didoignatov написа:
и свежо и младежко и... Направо можеш да ползваш и други мои неща, без да ме питаш :* А ако твоя Муз и моята Муза са някъде заедно, сигурно си прекарват страхотно!!!

Благодаря, Дидо! А Музата и Муза - нека им е добре. ;-)
цитирай
5. iren5 - Много свежо наистина, умно, зак...
06.04.2012 21:58
stela50 написа:
Много свежо наистина ,умно , закачливо ,
леко иронично ... Страхотно !
Поздравления , Ирен !

Благодаря, Стела!
цитирай
6. iren5 - със свежо чувство за хумор. . . с л...
06.04.2012 21:59
mariniki написа:
със свежо чувство за хумор... с ласкава усмивка за теб...
късметлийски ден ти пожелавам...най-сърдечно..

Благодаря и подобно!
цитирай
7. анонимен - better search engine rankings backlinks service
04.11.2012 19:34
hi dee hi iren5.blog.bg admin found your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective <a href=http://cheap-mass-backlinks.com>services to increase website traffic</a> Take care. Richard
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iren5
Категория: Изкуство
Прочетен: 388700
Постинги: 137
Коментари: 460
Гласове: 1194
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930